onsdag 20 oktober 2010

spännande!

Nu börjar det bli riktigt spännande och nervöst.... i morgon får vi reda på om vi får köpa huset till det pris vi vill ge...... det var ett annat par som var intresserade och på visning idag, men hoppas de blev avskräckta som alla de andra. Det kommer säkert fler hus, men det här ligger så bra till. Mycket för att jag slipper rucka för mycket på Nellis rutiner. Husets uppbyggnad är så mycket mysigare än vårt nuvarande också - mycket jobb, men när jag är klar kommer det att bli såååå snyggt!

2 kommentarer:

  1. Var ligger huset? Är det större än det ni har nu?
    Spännande! :)

    SvaraRadera
  2. ja, det är större och ligger på gatan bredvid :) roligare hus och läge måste jag säga. I dag är det ruskigt spännande!

    SvaraRadera

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...