söndag 17 oktober 2010

helt sjukt jobbig helg

Den här helgen tänker jag stoppa in i ett djupt mörkt hål och glömma bort fort som attan.
Jag fattar inte - alla har varit trötta, skrikiga, sura, tjatiga.... tv-mottagningen har varit kass, jag rökte in hela huset när jag skulle elda, Moa försökte sig på en komplott med en kompis.... Emil... hmmm.... Emil är som vanligt alltid go :) men han har ofta saker och ting för sig på både helger och vardagskvällar - det blir lite mer jobb för honom nu när Jari reser bort.

Nu är helgen slut - barnen sover och jag har 1 timme kvar upp innan sängdags - det känns otroligt skönt. Jag hoppas Maja sover mer än 1 timme i sträck i natt, jag skulle verkligen behöva sömnen.

Undrar vad mäklaren säger i veckan -spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...