fredag 22 oktober 2010

helgmat v.42

strip

Igår blev det den, för mig, ultimata fredagsmaten 

Quesadillas

Jag älskar det. Jag skulle kunna äta det varje dag med lite olika fyllning bara.
Igår blev det med köttfärs, paprika, lök, gräddfil och ost.
 Lägg vilken fyllning du vill bara du börjar och slutar med ost, häll lite olja i stekpannan, stek på varsin sida - Klart! En fantastisk uppfinning!

Ikväll ska jag bort och äta soppa, tror jag det blir men barnen ska bli födda före så då vankas det "barnmat" - strips och korv.


På söndag är ju typ helgen över så då blir det inte HELGmat utan bara lite slappt - pankisar till lunch så barnen blir glada och till kvällen kanske jag gör några

Quesadillas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...