lördag 23 oktober 2010

nattliga äventyr

Jag måste få ett slut på det här - Maja ska ju tutta och tutta och åter tutta på nätterna. Hur ska jag kunna ta hand om barnen på dagarna om jag varken får sova på dagen eller på natten?
Längtar verkligen efter att maken ska komma hem några dagar nu så jag får sova. Det kommer att kännas helt overkligt bra.

Junias 4 års kalas igår var en hit. Trevligt sällskap, jättegott fika så klart och Nelli var supernöjd med tårtan som är hennes totala favoritföda :) Att bara höra henne prata om tårta är en upplevelse.
Här är ett par tokroliga bilder på henne i bilen efter kalaset då hon sitter och mysbusar-lossas sova :)











Var på 30års kalaset igår kväll... lite omständigt måste jag säga. Jag gick dit till 18, var där 1 timme sen gick jag hem och lade Nelli och Maja. Åkte tillbaka på cykel (samma gata) och försökte vara glad och social med mobilen på bordet om Maja skulle råka vakna. Kl 22 ringde det och det tog 2 minuter för mig att komma hem till Maja så det var bra. Sen åkte jag tillbaka i ca 30 min innan jag kände att jag nog borde vara hemma istället. Moa är lite mörkrädd också. Det blev i stort sätt inget alkoholintag över huvud taget, ett par cigg (som jag nu börjar tröttna på bigtime) Alltså ingen jättehit för mig men jag hoppas Jenny hade kul :) det är ju huvudsaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...