lördag 23 oktober 2010

Flytta.... eller inte?

Frågan flytta eller inte går inte riktigt att besvara än. Besiktning på torsdag och om man inte hittar några allvarliga fel så beger vi oss :)

Om jag stannar upp och tänker så kommer tankar som HJÄLP vad ger jag mig in på? Tänk om jag ångrar mig? Hur ska jag kunna se någon annan bo i mitt hus?

Men de flesta tankar går så här. Vad ska jag göra först? Jo, måla, sen tapetsera, sen lägga golv. Sen möblerar jag på nätterna. Jag ser mig själv i bilder i soffan i tv-rummet, när jag äter vid det STORA matbordet i rummet, när jag släpper ut barnen för att leka utan att riskera att deras liv blir taget av galna rallyförare.

Jag är ingen fegis - flytta är en bra idé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...