fredag 22 oktober 2010

en skönt natt

Så här på morgonen kl 6.10 så känner jag mig ganska utvilad. Maja vaknade väl ca 3 gånger i natt för mat, 1.30. 3, 4 och ville vakna 5.15 med en brakskit kan man säga :).
Tiden kommer nog att gå ganska sakta nu fram till torsdag då vi ska besikta huset. Vårt hus ligger ute på kommande försäljning och jag är verkligen ivrig att få komma igång med allt. Jag har lite småfix i huset jag vill ordna innan någon visning så det är extra bra att Jari kommer på onsdag. Det blir inte lika mycket mystid som vi räknat med men så får det vara just nu.

Idag är det barnkalas hos Junia, roligt tror jag. Hoppas att Nelli visar upp sin bästa sida så kommer det att bli riktigt mysigt, gott fika och allt :)

30 års fest ikväll - skoj med fest och få träffa lite nya tjejer. OCH jag får ta en liten drink och RÖKA en cigg :) = vuxentid.
Jag måste dock strula med Maja i vagnen och det är väl ingen höjdare men det får gå. Tänkte först att de stora barnen skulle lägga Nelli men dom protesterade högljut -Det kommer aldrig att gå! så antingen gå jag strax före 18 och gå hem igen vid 19, lägger Nelli och går tillbaka igen. Det kan faktiskt vara bra då Maja får somna in i vagnen när går. Det är ju på samma gata så det är inte långt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...