tisdag 26 oktober 2010

längtar till imorgon

Nu har jag varit själv i 1 vecka och 5 dagar - jag längtar verkligen efter kramar, tid, sällskap, trygghet osv.
Något jag verkligen längtar efter är att se Jari leka med barnen. Att se glädjen i deras ögon (jari och barnens) värmer så otroligt i hjärtat, inte mycket som slår det faktiskt. Det ska bli så kul att visa hur stor Maja har blivit och vad duktig Nelli har blivit på fredagssången.

Lite tråkigheter också under tiden han är hemma - fix i huset som måste göras om det skulle bli en visning innan han kommer hem nästa gång.

Längtar nr 2 till torsdag - besiktning=köpa eller inte!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...