fredag 29 oktober 2010

oj oj oj, då var det gjort

Idag fick jag sovmorgon - helt fantastiskt!
Jag sov till 7.40 för första gången på en månad, känner mig som en ny människa, helt ärligt. Glad, pigg, påhittig.

Idag har vi gjort det - köpt ett nytt hus. Nytt är väl och ta i, eftersom det är totalrust som gäller. Vi flyttar från ett hus vi jobbat på ett par år och äntligen fått det mesta fint till ett hus som inte har ett enda rum som är ok. Målning, nya golv, nya tapeter, 2 badrum och kök. Jobb, jobb, jobb - kul, kul kul!

I kväll har man ätit gott, druckit ett par drinkar, ätit lite chips, rökt en cigg och fantiserat - livet är bra härligt!

2 kommentarer:

  1. Grattis! Det ska bli roligt och spännande att få följa renoveringen:) För du ska väl skirva om det här? ;)
    Kram och trevlig helg!
    Lana

    SvaraRadera
  2. absolut! med bilder... det blir roligt sjäv också att följa sen, man glömmer så lätt.

    SvaraRadera

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...