tisdag 17 maj 2011

tar tag igen

Idag har jag börjatt måla öppna spisen vit. Det är dags att det börjar hända lite saker här hemma. Om maja vill släppa tutten så tänker jag åka och köpa lister till väggpanelen i hallen också, vi får hoppas då.


Jag fick reda på på tupp-mötet i går att "de" vill att man ska hålla ett hemmademo v.21. Stoooor burk till mig och chans till gratisgåvor tillgästerna om Mona drar upp min lapp ur skålen onsdag :)
Vi får se om jag lyckas locka lite gäster med smak och pratkväll onsdagen den 25 maj. En trevlig tillställning med sällskap om inte annat, ovanligt för en onsdag. Mina kvällar är ju rätt ensamma, både på gott och ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...