lördag 28 maj 2011

Det gick ju bra

Igår var jag på min första "utekväll" sen Maja föddes. Personalfest på Living room. God mat, rolig och fin underhållning..... men lite lamt. De flesta gick tidigt, jag som taggat igång ordenligt. Vi var 5 st kvar kl 23.30. Vi gick vidare till Mulligans, där det var ett rackarns hålligång men det var liksom för sent att gå på den linjen då. Vi softade lite och åkte hem vid 01. Maja hade inte ens vaknat på hela kvällen utan vaknade första gången vid 2.30. Det var säkert för att Jar i nattade henne.

Idag var vi på mios dop - jättefint och avslappnad mottagning efteråt, det är viktigt. Vi var som vanligt typ sen... inte mycket men kanske 30 sekunder efter dom börjat med klockorna kommer vi. Pinsamt, man ska vara i tid till såna saker!!!!

Ikväll är Jari ute på stan - åker raggarbil och dricker öl.... jag är supertrött idag fast jag knappt drack igår så chips och lite film har varit perfekt nu på kvällskvisten. Såååå trött nu så det blir nattinatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...