måndag 2 maj 2011

på G

Nu har jag fått hem min Tupperware-väska.... det är inte mycket grejer i den än inte man jag hoppas få den srörre inim kort. Jag är verkligen taggad men jag tycker det är svårt att börja. Det känns lite utnytjande att be mina vänner om att ha partyn... som om jag vill tjäna pengar på dom, men så är det INTE!
Det är bra och fina saker + att jag vill ut och jobba. Pengarna är inte ens prio 1 :)

Vi har rivit farstukvisten i helgen så nu får vi gå in från baksidan ett tag. Skönt att det har börjat, så det blir klart någongång :)

Annars då vad är på G?
Jo, 2 1-års kalas (Maja o Melle) 1 dop (Mio) o Jaris födelsedag.... rolig månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...