torsdag 19 maj 2011

cykelkärra - vilken fantastisk uppfinning :)

Idag gjorde jag det - jag köpte en cykelkärra. Det blev kanonbra! Flickorna fick plats, satt bekvämt, såg ut när vi körde, kärran är tippsäker och den var inte alls tung att dra.
Min tanke är att vi kan åka t.ex. upp på stan och sen haka av kärran och då använda den som vagn. Barnen kan somna i vagnen utan att jag behöver väcka dom när vi kommer fram.

Det går snabbt att ta sig över hela stan utan att behöva använda bil (den är ju nästan mindre än cykelkärran)

1 kommentar:

  1. jaa de är ju toppenbra med cykelkärra :) eftersom att jag även har en cykelstol så funderar jag på att även använda den samtidigt så slipper dem kivas. igår gjorde dem det nån enstaka gång blev osams om något..

    SvaraRadera

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...