söndag 15 maj 2011

Sov då!

Ligger o kan inte somna, hur bra är det på en skala? Jag kommer att få sota för det big time imorgon. Jari snarkat som en tok, men åker i morgon o blir borta 2 veckor, inte kul!!!

Idag har vi handlat de sista kläderna inför fotograferingen, såååå fina kommer de att bli mina små :)Nelli o maja har klänning, Moa en byxdress o emil chinosshorts o vit piké tröja.
Somrigt tema alltså.

Måste nog gå upp en kortis för att bryta mönstret o kanske somnar jag lättare efter en macka.... Hmm mm, lite för mycket av det just nu, borde börja träna lite i tänka på intaget en smula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...