onsdag 25 maj 2011

Rapport

Igår var det första dagen som Maja var utan amning HELA dagen. Hon somnade på kvällen utan att amma (åt lite gröt och liiiiite macka). Hon vaknade vid 23.30, lite för tidigt men jag ville inte lita på att hon var mätt så hon fick komma upp och äta då. Sen har väl natten inte varit riktigt bra. Jag glömde att sova med tröja så hon har letat upp tuttarna ett antal gånger. Ja ja, men idag blir det ingenting. Om jag kan amma en gång på natten och en gång på morgonen så är jag SUPERNÖJD.

Igår kväll hade jag ett litet Tupperwareparty här hemma. Maten vi lagade blev inte lyckad - det visar att man MÅSTE göra recepten först innan man demar dom :) Annars var kvällen lyckad tycker jag, många skratt (det är viktigast för mig). Kul att lillebror kom hit, det är inte ofta.
Sandra hjälpte mig att "ta bort" en zebraciklid som hade fel på simbllåsan. Förca 3 veckor sedan hjälpte pernilla mig med den förra zebraciklidhanen som ockå hade fel på simblåsan. Varför???
Nu behöver hon en kille.




Ikväll ska jag hem till Lana och dema. Det ska bli kul att se hur hon har donat till det hemma, det var länge sedan jag var där.

2 kommentarer:

  1. Välkommen!
    Vet inte om jag donat till det så mycket hemma... i jämförelse med dig! Du har ju renoverat nästan två hus under tiden! :)
    Skulle också vilja ha så mycket energi och dina "händiga" händer! :)
    kram

    SvaraRadera
  2. dina händer kan andra saker :)

    SvaraRadera

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...