tisdag 16 november 2010

snart kan man andas igen

Idag har budgivningen avslutats.... i väntan på besiktningen då, men jag är övertygad om att ingenting kommer att hittas. Vi har ju ett sånt välomhändertaget hus och har aldrig anat några problem med fukt eller någonting. Jag är nöjd med utgången också, vi har fått en bra slant att rusta för :)

Nu börjar nästa projekt - bestämma vilka moment vi ska rusta upp först, att titta ut tapeter, kolla maskinhyror, packa osv. Riktigt roligt ska det bli :))

Idag har jag varit med Maja och knäppt hennes 6 månaders kort, roligt men hon är svår att få att skratta på beställning så jag hoppas vi får 4 bra kort. Fotografen sa att när hon kommer för att ta sina 1 års kort så kan jag ta med alla barnen och knäppa en del av hennes kort med alla med. Jätteroligt, tycker jag. Jag har sagt att jag vill ha alla barn på ett kort men det blir ju sällan av att man gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...