onsdag 3 november 2010

ljuset i tunneln...

är åter tillbaka. Visst lär jag mata på nätterna men inte alls länge och det är knappt jag kommer ihåg det på morgonen. Idag vaknade Maja och ville upp 5.15 - Nelli 6.15. Om jag får sova på natten (amma ett par gånger) så är jag helt utsövd vid den tiden. Lägger mig runt 22-tiden och får då sova ca 6 timmar. Hade jag inte ammat så skulle jag behövt mer sömn men nu räcker det utmärkt. Redo för en bra dag idag - hoppas de andra är det också!

Den här veckan ägnas mycket åt att städa, fixa och dona. Handla lite fina saker och försöka få huset att se så opersonligt snyggt ut som möjligt, men det är rätt Omöjligt med hundra miljoner stora bebis och barnleksaker.

Moa är inte glad över flytten men det går väl över - hon fick en mjukis elefant på IKEA och vips så torkade tårarna.... tänk den tuffa 11åringen softar till av ett gosedjur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...