fredag 12 november 2010

Fantastikt!

Inatt sov Maja 8 timmar utan mat! Det är ju riktigt bra de. Hon somnade runt 19 som hon brukar och sov ända till 3.11 innan hon vaknade och ville tutta. Sen var jag så utsövd att jag hade svårt att sova djupt efter det utan pendlade hela tiden mellan vaken och sömn. Det känns i alla fall bra att det händer saker - hon åt 50 ml välling igår kväll. Undrar hur mycket det blir ikväll?

Idag har jag kört Jari och Nelli till tåget. De ska åka till Arland för att sen åka till Luleå och vidare till Muornio Finland. Jag får verkligen hålla mig från att få panik ibland - tänk om det händer något? Jag pratade med Jari nyss och några gånger har Nelli fått milda mamma-attacker men med lite mutor så går de snabbt över... tänk man blir ratad för en drickyogurt :)

Väntar på samtal från mäklaren också - i eftermiddag vet jag hur många intressenter vi har, spännande. Jag ska åka till en vän på fika vid 14-tiden vilket är bra så jag kanske kan tänka på någonting annat ett slag.

Nu blir det soffvila till Maja vaknar.... hmmmm.. att ha Nelli borta är nästan som lite semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...