måndag 15 november 2010

Det går framåt... men för en del bakåt :(

Den här helgen har gått hysteriskt fort. Vi är ju mitt i en budgivning på vårt hus och det är svårt att tänka på annat, men jag försöker.
Lördagen kommer jag inte ens ihåg längre, men i söndags var jag med Emil och Maja till Valbo och shoppade loss. Alla fick någonting och var glada. Jag ÄLSKAR rea!

Idag har jag sagt adjö till maken igen. Tråkigt eftersom han var hemma så kort tid den här gången. Jag har varit på 3-års kalas - Grattis John ;) Sorgligt dock att vännen min inte är bättre än utan snarare sämre. Jag känner en sån maktlöshet och jag tycker verkligen att det drabbar en oskyldig. Hon om någon är värd att få vara frisk och kry. Hoppas hoppas hoppas hon blir bättre snart - KRAM på dig!

Vår budgivning blev inte klar idag... tror jag. 3 bud har registrerats och mäklaren har inte ringt och sagt att det är slut så jag väntar snällt till imorgon så får vi se vad som händer... nattinatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...