söndag 7 november 2010

Nr 1 är över

Nu sitter jag här i ett otroligt välstädat hus. Det finns ingenting jag kan plocka undan i väntan på kl 20-tv:n, det har typ aldrig hänt förr :)

Vi hade vår första visning idag  och jag tror det gick bra. Ca 10 familjer var här varav en fam. var riktigt intresserade och fler av de andra skulle komma på nästa visning  nu på torsdag. Hoppas hoppas att det blir ett par som blir intresserade - om dom bara visste vilket bra hus det är. Det har jag lite ångest över - jag vet att det här huset är otroligt välskött och jag vet egentligen ingenting om det nya vi köpt. Tänk om vi lämnar det här fina och välskötta huset och får ett ruckel? Tror inte det, men man kan ju aldrig vara så säker.

Jari var hemma ett par dagar i helgen igen, otippat men riktigt skönt. Saknar dock lite gemensam kvalitetstid den här gången. Städa, städa och åter städa har jag gjort.

Jag har bra vibbar inför veckan som kommer. Tänkte hälsa på mormor och morfar en dag, kyrkan, familjecentralen och stensätrakyrkan, fullt ös :)

Jag har haft alla barnen hemma i helgen, plus att det varit höstlov och vi har inte gjort någonting speciellt. Det är så jag skäms. Måste kompensera storbarnen nästa helg! Undrar vad jag kan hitta på då? Nelli ska åka med Jari till finland över helgen så det blir bara Maja under armen, det underlättar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...