måndag 25 juli 2011

shopping

I söndags var jag och Emil till Lager 157. Det har jag längtat efter i flera år men det har inte varit läge. Antingen skulle ag, eller så var jag eller just varit GRAVID :)
Men inte nu.....

Jag köpte en hel del gosaker, men jag hade fokus på baskläder. Alltså kläder jag känner jag kan sätta på mig på morgonen när jag ska bara vara hemma, på stan, jobba osv. Alltså INTE blommiga klänningar, silkiga blusar, pennkjolar och dyl. :) Vet inte varför jag köper sånt... fint, men opraktiskt.

Nej det blev ett antal olika tröjor (pippifiskartröjan jag längtat efter) t-shirtar, rejäla Person Workware jeans, skor till hösten. Det råkade följa med ett par sandaler med träklack också men dom var ju såååå billiga :)

Idag åker vi igen med Moa. Hon ska få sina födelsedagspengar att köpa för och så ska jag lämna tillbaka ett par skor jag köpte till jari. Ska sluta köpa skor till honom, oftast fungerar det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...