torsdag 21 juli 2011

nästan som ny

Ikväll har jag äntligen tagit mig tid till mig själv för en gång skull. Halv åtta la jag mig framför tv:n och stretchade till programmet "halv åtta hos mig". Det gjorde jag alltid tidigare men sen vi köpte det nya huset så har jag inte tagit mig tid till att vårda min kropp.
Sen tog jag ett bad med ansiktsmask och låg och läste boken jag föröker läsa just nu. Jag läser inte så ofta men när jag väl tar mig tiden så kommer jag ihåg hur jag älskar att läsa. Om jag tänker efter vilken hobby jag ägnat mest tid åt i mitt liv så ligger läsningen helt klart på första plats.

Efter det så peelade jag mig i kaffesump och olivolja. Prova vet jag. Jag lovar att huden blir bebismjuk och rosigt vacker..... en stund i alla fall :)

Nu ligger jag och bloggar lite innan jag ska fruksmaska i sängen och fortsätta läsa min bok. "Blondie" heter den förresten.

ps. Jag tänker inte nämna hur dagen idag har känts för det skulle förstöra den sköna känsla jag känner just nu, utan skriver mer i morgon. Jag har massor jag måste berätta om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...