söndag 27 mars 2011

snart halvtid

Nu har vi varit här i 3 dygn och det har varit både härligt och jobbigt. Alla orosmoment kring Maja har tagit en stor del av hjärna och hjärta, men solen, vinden, lukterna och ljuden har fortfarande varit en njutning. Det känns som om de kommande 4 dagarna kommer att bjuda på mer av det goda än av det onda. Maja mår mycket bättre och imorgon hoppas jag på många glada skratt från henne.
Hon gillar dock inte hennes antibiotika så vi måste få en annan i morgon. Hon tycker den är så äcklig att hon hulkar så fort den kommer i munnen - stackars liten. Det tog ca 30 min att få i henne 2.4 ml, men tillslut så.

Nu är det fyrverkerier i stan :) sitter och lyssnar och tittar lite. Nu snackar vi inte om några ynka svenska nyårsraketer - utan bomber!!! Tur att jag inte tog dit Maja i vagnen.
 Måste sluta skriva nu om jag ska hinna se någon film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...