onsdag 2 mars 2011

om jag ändå kunde.....

Om jag kunde skulle jag:

  • låta Maja amma när hon ville
  • dega med Nelli 5 gånger om dagen
  • köpa alla snygga qvicksilver-tröjor som finns
  • gå på alla fyra och säga "titt-ut" oftare än på två ben
  • Dricka Nellis kaffe och säga att det är gott tills magen spricker
  • Titta på svensk film och äta minst 2 påsar chips varje kväll
  • köpa ny dataskärm till Emil
  • aldrig gå på toaletten
  • alltid steka pannkakor med sylt och grädde till lunch
  • läsa böcker och ännu mer böcker
  • rita gubbar i olika färger
  • leka med dockskåpet utan att mördarmaja slänger omkull alla saker
  • gosa med alla mina barn utan att 3 andra drar mig i håret
  • göra mina barn lyckliga - NU!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...