torsdag 24 mars 2011

äntligen

Ja, då sitter jag här, overkligt.... 4222 km bort från hemma.
Flygresan gick bra. Maja sov och ammade i stort sätt hela resan... kanske det var bra att hon inte är riktigt frisk än, resan sov hon bort. Nu på kvällen har hon lekt på rummet och massakerat den fina matsalen och pajat säkert 3 linnedukar :)

Emil fick rejält ont i öronen vid landning men han glömmer det snart. Nu sover båda gott och jag sitter på balkongen - filosoferar lite till en öl och världens jag lovar världens svagaste cigg :)

I morgon blir det marknad, pool och utgång på kvällen. Det är riktigt härligt väder. Nu på kvällen svalkar det skönt..inte kallt som jag oroade mig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...