måndag 18 april 2011

Början på ett nytt kapitel

Idag känner jag att jag har tillräckligt med tid och energi till att släppa in ytterligare ett moment i livet - träning. Jag har verkligen legat lågt ända sedan jag blev gravid med Maja men nu ska jag ändra på det. Att träna både ger energi och en gladare Therese.
Huset är så pass iordning gjort nu att jag kan sakta ner, det kryper inte längre i kroppen när jag ser mig omkring. Det enda akuta är att tapetsera upp i lilla hallen så jag kan sätta upp kablarna längs väggen som jag snubblar på titt som tätt när jag är uppe på nätterna.

Så här ser hallen ut just nu.




Det som är kvar är lister, hängare till barnen och lite korgar... kanske byta ut hallmattan också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...