måndag 7 februari 2011

uppdatering

I går tänkte vi om - lackningen av v-rumsgolvet blev inte så bra så vi bestämde oss för att måla det vitt. så det har jag gjort idag, sista strykningen i morgon. Jag tror att det blir riktigt bra. Kolla inte på golvlisten nu, den målar jag sen :).
Jag har lagt klart golvet i båda hallarna - det blev kanon.
Tapetserat klart vårt sovrum, nu är det bara att skära till mattan - nöjd! Det blir ett mysigt rum. Mattan är så mjuk att gå på att man nästan känner att sängen är onödig.

Imorgon börjar jag tapetsera lekrummet - det går nog ganska fort tills jag kommer till fototapeten, då krävs lite koncentration.
Annars känns allt bättre och bättre, jag är verkligen ivrig att få flytta in snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...