onsdag 16 februari 2011

annars då?

Helt otroligt, det här är första kvällen sen den 14 januari som jag kan sitta på kvällen och skriva lite i bloggen som inte har med rusten att göra. Ikväll är jag husledig. Emil ville iväg med en kompis och hur kan jag säga nej när killen har suttit hemma nästan varje kväll i 1 månad - han är guld värd (av fler anledningar så klart).

Annars då?
Jag missade att betala in avgiften för högskoleprovet i tisdags - mycket dumt. Nu har jag bara betygen att kvala in på till hösten och det är ju frågan om dom håller. De är höga men tillräckligt höga??

Annars då?
Tidigare började jag skriva om mat - MAT, vad är det skulle jag villa skriva. Jag har inte ätit ordenligt lagad mat på en månad, om inte längre. Korv och makaroner, köttbullar och makaroner, strips och korv, chickenbits, pannkakor osv. Jag längtar efter att slå upp en kokbok och laga långkok, lasange, hemmalagad kinamat.
Jag vill baka bröd!!!!!

Annars då?
Jo, jag är så inne i mina barn och min rust att jag nästan missade en stor revolution i Egypten - ingen resa. Det kom som ur det blå för mig, men det blev ju ännu bättre nu så det kanske var meningen så. Men, normala samtal med vuxna och världen skulle nog göra lite nytta.

Annars då?
Jo, nu äntligen ska jag kolla på film. Jag ska se "slutet" på "not forgotten" som vi började se för 2 veckor sedan. Till det ska det ätas popcorn :)
bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...