torsdag 4 juni 2015

Nytt projekt - egenföretagare!

Nu har jag väl tagit vatten över huvudet, kanske en del tänker och några få säger :) 

I veckan så blev det klart med min lilla sidoverksamhet Friskvårdsmassage. 
Jag har velat fram och tillbaka vad jag ska göra av min massageutbildning. Skulle jag nöja mig med att massera vänner och bekanta eller expandera och försöka tjäna lite extra så länge jag har tid. Det blev det senare. Jag har inget att förlora :) 

Så nu virkulerar det ord som moms in, moms ut, inköp, utgifter, inkomster, skatter, balansering, redovisning mm. mm. i min hjärna. Som om den inte var full med andra ord. 

Skolan är slut för terminen och då finns det ju plats att fylla med nya intressanta och utvecklande saker :) 

Låt mig aldrig bli dement! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...