onsdag 28 november 2012

Det är dags att jag skriver av mig lite tankar och planer. Det är dags att gå vidare i livet, möta nya utmaningar och träffa en ny del av världen. Jag ser verkligen fram emot det, tiden kunde inte gå nog fort.
I snart 13 år har jag varit lärare. Jag har undervisat små och stora grupper, små och stora barn. Jag har varit mer eller mindre aktiv under dessa år och försökt kämpa mig fram för att känna mig tillfredställd med min utveckling. Under flera år nu har tankarna vandrat iväg mot nya utmaningar, andra yrken. Det har varit alltifrån fastighetsmäklare till IT-support till dramapedagog och landade på det jag gör bäst - barn... men inte att undervisa barn utan att föda fram barn. Jag har bestämt mig, jag vill bli barnmorska.

Nu hoppas jag att vägen dit blir intressant, lärorik men så kort som möjligt.

1 kommentar:

  1. Vad spännande! Och vad modigt av dig att kastas i en helt anna värld! :)
    kramar!
    //Lana

    SvaraRadera

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...