onsdag 29 december 2010

oj vad tiden rinner iväg

Hmmm.. det var ett tag sedan jag hade tid att sitta och skriva i bloggen - familjen och helgdagarna tar upp all min tid. Ikväll är maken ute på galej så jag sitter uppe och gör lite saker som jag annars inte får tid till.

Surt sa räven..... vi har nog blivit lurade på ett ps3 IGEN!!! men den här killen är inte så smart, jag har till och med lokalisera honom på facebook så jag hoppas att jag kommer att fixa tillbaka mina pengar på något sätt. Tradera är tydligen inte säkrare än blocketannonser - blääää!

Majsen har fått en tand -vänster nere :) hon är så rolig. Hon sitter och slår tanden mot leksaker, mugg och glas hon dricker vatten ur. Hon hör när det klonkar och sitter och flinar... hon är en så smart och rolig tjej!

I början av veckan var vi till färgaffären och blev nästan klar med alla tapetval, bara småbarnens kvar men det gör jag själv när jag får tid.

Letar målare också! Vi ska leja bort målning av tak och lister eftersom Jari åker till Danmark och jobbar den 10 jan. Hoppas att hitta någon bra och billig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...