lördag 11 december 2010

första gången för allt

Nu händer det grejer!
Vid ca 6.10 vaknade jag i morse av att jag tyckte jag hörde grinden vid källartrappen. Men sen var allt tyst och mörkt så jag somande om till strax före halv 7. Sen hör jag "Mamma" som vanligt fast ändå inte. Det tar ett tag sen kommer hon in i sovrummet (nere i källaren). Hon har vällingflaska, en film och en bok med sig som hon har hämtat UPPE :) hon har alltså gått upp själv och strosat omkring på övervåningen i 20 minuter.  Det var henne jag hörde när jag tyckte jag hörde grinden, inte Moa eller Emil. Jag tycker det är jättebra! Hon är så säker på sig själv att hon törs gå upp i mörkret utan mig - fanstastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...