onsdag 10 februari 2016

Nytt jobb - heltid igen..

Nu har jag jobbat som sjuksköterska i drygt 1 vecka. Heltid har jag inte arbetat sedan min minsta flicka föddes för snart 6 år sedan. Det är intensivt men MYCKET roligt. Tiden bara flyger fram.

Nattis till Nelli (8år) fungerar jättebra. Hon sover ju inte där än utan åker dit kl 6.00 för att sen åka taxi till skolan. Hon trivs med det tack och lov. Lite tidiga mornar tycker både barnen och jag, men vi vänjer oss snart :)

Helgjobb är nytt för mig och maken. Det blir inte mycket vuxentid när han jobbar borta på veckan och jag jobbar helgen... Men samma sak där - man vänjer sig. Det gäller att ta vara på den tid vi har.

Hundvakt har vi skaffat och lite städhjälp. En lite större städning varannan vecka.
Haha, i slutändan vet jag inte hur mycket vi tjänar på att jag börjar jobba :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...