lördag 6 augusti 2011

borta bra men hemma bäst!

Ligger här i sängen just hemkommen från en kräftskiva (utan kräftor eftersom jag kom senare) och myser. Det känns skönt att jag tog mig iväg och skönt att jag kom hem i tid. Det behövs inte lång tid från hemmet innan man längtar tillbaka. Det var trevligt på festen men jag fick skjuts hem vid 00 och det är jag ruskigt tacksam för - tack Jenny!

Nelli ramlade i trappan idag och slog sig i "pinnen". En rejäl bula blev det, helt blå. Stackars min lilla flicka!

Maja har varit ruskigt trött idag efter en tidig morgon och dålig sömn på dagen så hon däckade kl 18.30. Jag hoppas verkligen att hon inte vaknar halv 5 i morgon och vill upp.

Nu är det bara att packa ihop och säga tack och godnatt. Imorgon är en ny dag - fotbollsmatch på schemat :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...