måndag 27 juni 2011

Stora tjejen (?!)

Tiden går, det blir så tydligt när det händer stora saker hos de små liven. Igår slutade Nelli med sin älskade napp. Det var något som vi gruvat oss för eftersom hon verkligen har varit såååå kär i sina nappar.
Jag bestämde mig för att köra "presentmetoden". Det innebär att varje gång de första 2-3 dygnen hon blir ledsen/hysterisk efter nappen så får hon öppna en present. En dyr investering men väl värt det.
Nu har det gått ett dygn och det har inte varit hälften så jobbigt som jag trodde det skulle bli. Hon har öppnat två presenter. en efter em-luren igår och en i går kväll i sängen.
Det här kommer att bli bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...