torsdag 13 januari 2011

bebishjälm sökes! :)

Oj oj oj, vilken kaos med Maja, hon försöker resa sig på allting, ibland lyckas det, ibland inte - ibland lyckas det först men sen ramlar hon plattfall. Det skulle underlätta om hon hade en sån där mjuk lekhjälm så hon slipper slå sig så hårt i alla fall.

Längtar nå ruskigt till helgen - jag ska ta barnen och riva tapeter, dra bort golv, spackla och.... leka :) Tänkte ta hem mat och ha picknick och ha det mysigt i rusten, hoppas det blir bra. Jag tror Moa kommer att tycka det är jätteroligt.

Nu måste jag försöka lägga mig för att sova, det blir svårt de, fast jag är så trött. Nattinatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kalasdags.... vad innebär det nu för tiden?

I helgen fyller min minsta dotter 7 år - HIP HIP HURRA! Helt otroligt att hon är så stor, min minsta lilla bebis <3 En re...